Cha Cha bloggen ;)

Cha Cha bloggen ;)
Dagen har varit helt okeej :)
Jag och Alexandra ( http://alexandrasvardag.webblogg.se ) kom till hunddagiset klockan 9. Och typ halv 10 gick vi på en promenad med hundarna. Sen stannade jag kvar och städade lite istället för att gå på promenaden. Eller aa jag torkade av en soffa typ sen var det inge mer som behövdes göras. Efter det hade vi lunchrast. Så vi åkte upp till donken och käka. Sen kom vi tillbaka till hunddagiset ungefär 12. Och då hade vi ingenting att göra, så både jag och Alexandra somnade. Varje dag efter rasten så har vi typ nån timmer tills vi ska gå nästa promenad, så vi somnar typ alltid då. Men det är niice ;) Men sen så gick vi en promenad till, sen slutade vi kvart över 2, och tog halv 3 bussen hem.
Nu är jag hemma och ska snart fixa i ordning mig för sen ska jag till skutan. Jag kanske sover hos Rasmus, får se hur det blir med de. Men nu ska jag dra, VI HÖRS ;)

BTW:
tråkigt att Maja tar bloggpaus :/ Men ni har ju tur som har mig O:) hihi.


HAHAHA, jag och syster :D

Kommentarer
Postat av: Jeppemariann

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-12-21 @ 07:42:12
URL: http://jeppemariann.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0