CHACHA!

CHACHA
Hemma nu efter en galen men rolig kväll/natt.
När jag kom dit var vi ute ett litet tag, då var Alexandra, Steffi, Miccan, Kajsa L, Borak, Anden, Snöret, Matte och Hanna där, sen drog Borak, Matte och Hanna, och då gick vi som va kvar hem till Miccan. Sen kom Wille dit. Vi har varit uppe hela natten. På morgonen drog Kajsa hem, sen skulle jag, Alex, Miccan, Wille och John dra till donken, klockan var typ 6, men jag och Alex orkade inte hänga med, så vi gick tillbaka till Miccans stug och sov lite. Sen kom dom tillbaka efter 20 min, och sen gick jag och Alexandra med John till bussen och sen in på ICA, sen gick vi tillbaka till Miccan och var där till våran buss kom 10 i 1. Nu är jag hemma och är jätte trött, så ska nog lägga mig framför tv:n och sova nu. hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Emil

vrf kunde du inte bara visa brösten :(

2011-05-24 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0