cykling på g ! :D

TJABRE.
Har precis gjort nudlar och te. Gotti! Jag är gaalet cykelsugen, så när jag har ätit klart så ska jag ut och cykla :D fan vad kuul! :) :) :) :)


SKOLAN: Skolan idag har varit hel lungn.. Först hade vi SV. Då skulle vi läsa igenom nått papper. Jag Alexandra och Maja satt i "lilla rummet" hahahaha, jag och Maja hade skit kul! "skrattade och spruta vatten" kan jag säga... haha. Aja, Sen hade vi Engelska, då gjorde jag och Jennifer en redovisning på ett yrke. Sen näre alla hade gjort klart sina redovisningar, fick vi välja en film att kolla på. Då kollade vi på paranormal activity 2. Den var mest obehaglig. Kajsa var ju i alla fall räddast kan man säga ! ha-ha, Så fort filmen började hoppade hon upp i Alexandras knä och satt där tills vi hade kollat klart.. hahah. Vi han inte se klart hela, för vi skulle ha NO. Då gjorde vi några frågor om sex och samlevnad. Efter det skulle vi egentligen ha EA, men eftersom att alla lärare i skolan var borta och vi bara hade några vikarier, så skulle vi göra SO:n istället. Sen sluta vi och nu orkar jag inte skriva mer, Funderar på om och sånna fall när jag ska berätta om Järvsö resan. Vi får se hur det blir med det. Men nu så ska jag dricka upp mitt te och sen gå ut och CYYYYYKLAAAA! För första gången sen i höstas.. :D
GOODBY MY LOVERS, GOODBY MY FRIENDS

/ vicann. såklart! eftersom att Maja aldrig bloggar :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0