!!

heeeeeeeeeeeejsan !!
Väldigt seg dag idag.
Skolan: Först hade vi SO, vi snackade massa. Sen hade vi NO, vi ska börja med "sex och samlevnad" kul :) haha, så vi svarade på frågor och sånt idag. Sen hade vi lunch och sen Engelska, sen MA det tråkigaste som finns!! Jag var så trött så jag orkade inte jobba nånting.. Fast några tal gjorde jag.´
Eftis: Efter skolan drog jag och Jessica till eftis. Käkade semlor, mums. Sen så snackade vi lite, och va lite med Rappe, sen drog vi ut till bussen, vi stog ute med Emma och Liza, och så var "lill"Tim där, och han är ju helt störd! Han börja kasta snöbollar på oss och hotade med att slå mig, och aah shit blir galen på honom haha !!

När jag kom hem åt jag sen har jag inte gjort något speciellt. Suttit vid datan och lyssna på musik.
Nu ska jag gå och lägga mig vid tv:n kommer antaglien somna och inte kunna sova inatt.. men jag är galet trätt så orkar inte sitta uppe !!
heeeeeeeeeeeeeeejdå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0