Angående dom 3 inläggen här under...

Angående dom 3 inläggen här under säger jag bara FACERAPE BY ALEXANDRA NÄSLUND.
Fast det hon skrev var där emot sant, fast det var hon som gjorde allt i stället för jag. Hon tyckte bara det var så pinsamt så hon skrev mitt namn i stället.. :P haha :)

Jag har i alla fall haft det super nice hemma hos Alexandra. Vi har flummat, kollat på film och chattat på chattroulett ;) Vi somnade vid halv 8, sen sov vi kanske 4 timmar och sen gick vi upp o käka frukost, sen drog Maja hem och jag och Alexandra la oss och sov en liten stund sen vaknade jag av att Rappe ringde. Men det gjorde ingenting :* Alexandra fick ju värsta kicken och blev helt galen när hon vaknade.. haha.
Men sen gick vi ner till stallet och efter ett tag kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem gjorde jag typ ingenting, eller jag och syster var ute och hoppade en stund. Sen gick vi in, och jag har nu suttid vid datan, lyssnat på muisik och snackat med Rasmus min sötnos :)

Nu är det bara tagga för två veckors prao på hundagis med Alexandra :D Gryymt! Slippa skolan i 2 veckor, myysa med hundar, långa promenader ute i solen...
åh nej. Vi kommer antagligen få gå flera långa promenader om dan.. Jobbigt !? :O Aja.. det är bra.. antar jag :)

Men nu tänker jag gå och sova... Lär ju inte vilja gå upp imorgon. :)
GODATTTENS.

haha fin biild.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0