GOKVÄLL!

GOKVÄLL!
Kollade ju på.. Juste nu kom jag på att filmen hette ju inte "Rapunzel" utan "Trassel" hahah.. Aja, kollade i alla fall på Trassel, den var väll bra. Ganska rolig faktist :) Sen kollade jag på Melodifestivalen som där emot inte är så roligt.. De bästa året var ju lätt när Björn Gustafsson var med! *vart får du allt ifrån? - glöggen! ha-ha!
Jag kom ihåg när jag var mindre. När jag, min syster och min kusin Johanna alltid stog och dansa och sjöng med när det var melodifestivalen.. haha.

Imorgon nej Idaag, precis som Maja sa (A) Så åker vi till Järvsö med konfan och åker skidor ! :D Kommer bli skitkul! Så vi hörs väll lite imorgon sen inte förens på tisdag, om jag inte lånar nåns data där.

Jag kommer ihåg när jag hängde med Maja till Sälen. ^^ haha. Det var något av det roligaste jag gjort. Först att vara med Maja i flera dagar, sen att åka skiidor med en galen Maja. Kan säga att jag ramlade hur många gånger som helst. Det var lixom första gången jag åkte skidor. Jag hade ingen aning om hur man svängde men jag testade mig fram. Jag visste inte heller hur man stannade så jag kom på mitt egna sätt.. Att lägga sig ner.. Funkade jätte bra faktist. Bara att man gled en liten bit och ibland gjorde det lite ont, hehe. Sen tog hon ju upp mig i en svart backe och ja typ ba okej.. nu kör vi :S "tjofff" jag kunde fortfarande inte stanna eller svänga så bra.. Så körde rakt över en killes skidor precis när han svängde.. det var hur nära som helst att vi krockade, hehe. Fast det var inte de enda som hände.. sen ramlade jag och tappade skidan och gled typ hur långt som helst.. Sen kommer den där gubben som jag nästan krockade med, ner till mig med min ena skida och var skit sur. haha, han ba "det här är ingen jävla störtloppsbacke".. efteråt var jag lite skakis.. Hehe. Sen på kvällen när vi gick upp för hela backen, det var galet jobbigt. Men sen när vi var där uppe, så tog vi sats och åkte ner.. Fyfaan vad kul det var XD Ni måste testa säger jag bara!! :D

NU SKA JAG GÅ OCH SOVA EFTERSOM ATT JAG SKA UPP TIDIGT IMORGON :( GODNATT ALLA SOM LÄSER DET HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0