HAHAHAHAHAH MAAAAJA !! (inlägget under)

OMEN TJAAAAA ! :D

Var ju hos tandläkarn idag. Jag fick gummisnoddar som jag ska ha på tandställningen hela tiden. I början kändes det jätte konstigt, men jag har redan vänt mig. :P Kan där emot inte gapa helt... haha. Det var exakt så jag han med bussen 09.26 , så jag kom till skolan lite tidigare än vad jag trodde. Då hade vi leva livet kursen sen gick vi upp till skolan. Sen hade vi Matte och sista lektionen var egentligen svenska. Men eftersom att våran svenska lärare är sjuk, hade vi nån sak med jumpa lärarna. Sen sluta vi, nu är jag hemma och har ingen aning om vad jag ska göra. Vill ut och cykla, men jag tror inte att det är någon bra ide eftersom att jag fortfarande är sjuk..

Senare när mamma kommer hem tror jag att hon ska färga håret på mig. Vilken färg det blir får ni se sen (A) Kolla in imorgon så kommer det bilder :P
Nu ska jag hitta på något kul.. eller inte.
Men vi hhörs, HEJDÅ !

 
Haha , när jag visade bilden för Jessica:
JAG -
vi skulle försöka göra ett B
MAJA - jag gjorde inte det andra som det ser ut som..

HAHAHAHA säkert ingen som fattar... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0