heeeeeeeeeej

HEJ BLOGGEN :)
Igår åkte jag ju till skutan och sen sov jag hos Rasmus ♥ Vi kollade på film och mös. Imorse höll vi på att missa bussen bara för att jag är så seg.. haha, fast vi hann med X:et som tur va :P
Sen mötte jag Alexandra i Norrtälje och gick upp till hunddagiset. Vi började klockan 9 som vanligt. Runt 10 gick vi på promenad, jag hade galet ont i magen så det var inte den roligaste promenaden.. Men efter ett tag blev det bättre och sen hade vi rast. Vi gick ner till centrum och sen gick vi tillbaka till hunddagiset. Vi städade lite, sen somnade jag på soffan.. haha ^^ Sen gick vi på promenad och slutatde när vi kom tillbaka. Klockan 4 gick jag till sjukgymnasten och det var as skönt ;) Har inte varit där på aslänge och jag kände verkligen att det behövdes.

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog sova. Godnattttt :)


Nån bild bara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0