Heeeeelg! :D

Hej hopp!

JUst nu sitter jag här och har absoulut igenting att göra. Så ska vel berätta lite om dan..
Idag var det iaf didgeboll tunering i skolan och jag orkde intee va me :D så  fick ha vanliga lektioner men vi har inte gjort mycket. Först hade vi B-engelska och då gjorde vi nått paper sen fick vi sluta, sen skulle vi ha idrott men eftersom de va dodgeboll tunering va ju jumpasalen upptagen så då fick vi rast typ :P
Sen hade vi musik då kolla vi på filmen "Hair" den så kolla vi klart på den på so:n Sen sluta vi! :) 
Sen Så har mupp Vican smittat mej så nu håller jag också på att bli sjuk, har ont i halsen som fan=inte kul eftersom vi ska praoa nästa vecka.. Fast de spelar ingen roll för jag har ändå inte fixat nån praoplats så får se vart det blir av det. Haha ^^ 
  
Men nu får ni ha de så trevligt så ses vi senare? ;)                                                
                                                                                                                        /MAJA    
                         
            
 Sen så får jag ursäkt aatt bloggen ser ut som skit nu men vi ska fixa de när vi får tid...

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0