Hejhej :)

Hejhej :)
Imorse när jag vaknade var jag jätte hes, det var ett litet tag som jag knappast kunde prata.. :P Men det blev bättre efter ett tag och jag drog mig i väg till skolan, även om jag är sjuk och var jätte trött. Vi var i Rosenlunds kyrkan idag igen, gjorde lite saker och fika. Sen gick vi upp till skolan och käka. På lunch rasten gick jag och Maja och köpte glass sen gick vi ner till en sjö. Det blåste väldigt mycklet där. Men det var ändå så himla skönt! Det känns verkligen som att sommarn är nära nu! :D Vi tog massa fina bilder där också. Sen kom Rasmus och Joel. Sen efter ett tag gick vi tillbaka till skolan. Då hade vi språk, jag och Maja kom "lite" försent. Vi var dom ända på lektionen också ;) Efter det så satt vi i cafeterian ett tag, sen gick Maja och Alexandra till lektionen men jag hade jätte ont i huvudet och hade verkligen inte lust att gå på lektion. Så jag satt kvar ett litet tag med Rappe, men sen gick jag till lektionen till slut. Sen åkte vi hem, och jag gör inget speciellt just nu, sitter och lyssnar på musik. Det ända jag har lust med just nu är att sova, men jag är inte så trött.. ? Aja, nu ska jag jag äta mat.
VI HÖRS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0