Hejsvejs

Idag har vi vart på "leva livet jurs" i skolan å det är bland det roligast jag någonsin gjort! INTE, så jävla tråkigt fattar inte vad det går ut på? haha nu vet ni det :)
Men idag gick iaf jag och Vican ner till sjön å käka glass, hon har ju iof redan berättat de men jag har inget anat att skriva ^^ Sen hade vi matte men vican skolka :O något sånt skulle jag aldrig få för mej att göra? patetiskt... (A' Men sen åkte jag iaf hem och till stallet och gosa med min lilla ponni :D Sen hem och nu ska jag bada kanske skriver mera sen (A)

                                                                                                        /MAJA 



Vican-Maja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0