HICKA SEN JAG KOM HEM..

HEJ, HEJSAN, TJA!
Har haft hicka enda sen jag kom hem, och det är sån där hicka som gör ont.. Får panik på de! Ska försöka att hålla andan tills jag har skrivit klart det här blogginlägget. Jag börjar nu!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska alldeles strax äta.
Skolan idag har varit tråkig men ändå helt okej.
Jag har inte blivit ett dugg bättre i skolan.. Igår på Matten jobbade jag inte mycket alls. På SO:n idag jobbade jag ingenting. Och på Matten idag gjorde jag knappast 5 tal.. INTE OKEJ! Jag har verkligen ingen ork alls för skolan..

Som Maja skrev: På söndag åker vi på konfa läger till Järvsö och åker skidor! Det kommer bli grymt kul. Det blir inte så många som hänger med tror jag? Dom enda jag vet är.. jag, Maja, Jennifer, Kajsa, kanske Malin? Sen är det väll Buster, eric och Sebastian typ? :P Vi åker dit på Söndag morgon och kommer hem på tisdag kväll. Trevlans! (det gick inte så bra att hålla andan för mig.. men hickan är borta i alla fall)
Nej nu är det dags för mat. HEJDÅ ;)


Jag vet att jag är ego och laddar upp bilder på bara mig själv.. Men jag vet inte vad jag ska ladda upp för några bilder! HAR NI NÅGRA FÖRSLAG PÅ VAD JAG SKA LADDA UPP FÖR BILDER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0