Jag dunkar musik.. MED SPOOTIFY PÅ TV !

Jag dunkar musik.. MED SPOOTIFY PÅ TV !
höhö, nice.

Skolan idag har varit helt OK! :)
Först hade vi språk. Det var bara jag och Maja där. Som vanligt typ :P
Vi får alltid sluta tidigare. Typ minst 20 min :P Efter de gick vi och kolla på dodgeball turneringen. Sen gick vi och käka. Och på rasten plugga jag lite extra på musikprovet. Sen hade vi musik. Dom andra kollade på en film. Hair hette den typ :P Och jag satt och gjorde prov. Det gick faktist väldigt bra. :)
Efter de skulle vi ha SO, fast vi skulle kolla klart på filmen i stället. Fast den söög. Och våran lärare satt utanför klassrummet och "vakta" oss.. hahah. Så jag och Maja drog ut genom fönstret (A) Sen står vi upp i korridoren.. Och då kommer han.. Busted, hehe :)

Sen åkte jag hem och nu sitter jag som sagt och dunkar muusik :D
FAST NU BLIRE KÄÄK! TAACOOS, MUMS!


JAG OCH JESSICA PÅ BUSSEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0