MORRN MORRN ! :D

MORRN MORRN ! :D
Jag har egentligen inte tid att sitta här just nu..
Men jag gör det i alla fall för eran skull O:)
Idag är det dodgeball turnering i skolan. Fast jag ska inte vara med.
Vet inte vad vi andra som inte ska vara med ska göra.
Har hört att vi ska kolla på film.
Och att vi ska jobba..
Så nånting av det blir det antagligen.

Idag ska jag ha omprov på musiken.
Jag tror i alla fall att jag fick godkännt när jag skrev det sist.
Men jag vill ha bättre ;p
Så igår pluggade jag tills jag somnade...
Får hoppas att nånting har satt sig i alla fall :)
Nu ska jag äta frukost. HA EN SUUPER BRA DAG ;)


HA-HA BJUDER ;)


Kommentarer
Postat av: rasmus <333333

snygg du är <33333333

2011-03-26 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0