musiiiik

Vadå inte bloggar vican? ;) haha

Sry för min dåliga uppdatering men somsagt är det mycket nu och det har hänte en grej som jag inte vill skriva om...

Men idag i skolan var det chill, typ inga lärare! :D :D
De var så jävla länge sen som jag cyklade så det ville jag göra idag, men sen när jag gick hem från bussen så va det svinkallt och blåste då då orkade ja inte ^^
Men nu är jag iaf duktig och sitter och jpluggar till musikprovet vi har i morrn. Så just nu försöker jag lära mej vad en massa gammla låtar heter och sånt.

Juste sen så såg vi ju somsagt paranormal activity 2 i skolan, kan ju bara säga såhär: den va ju inte ens läskig. x)

                                               Men nu ska ja va duktig och plugga!
                                                                                                                     /MAJA


Let it be-Te beatles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0