ska försöka sova snart

Tja tja!
just nu så sitter jag här och typ gör ingenting, men jag har precis och gjort mitt på toan. Det känns jävligt skönt att få de stora gjort, men  jag måste erkänna att jag har lite diarre. Men de kan ja ju förstå för maten var ju chillikornkarne(stavning) och ja min mage mår ju inte så bra av de. Men aja skönt att det mesta är ute nu, men nu kanske jag ska sluta prata om vad ja gjorde på toan. Annars så sitter vi och kollar på film och jag smygfiser, busigt. Maja och Alexandra undrar hela tiden va det är som luktar men de är ju jag, HAHA. Men ska försöka sova nu puss !
Bjuder på min favoritlååt ocksåå!


/vican

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahahah! fan va nice låt! och bra blogg föresten :D

2011-04-02 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0