sömntutan :)

Som jag sa somnade jag framför tv:n..
Inte bra alls, jag försökte att hålla mig vaken men det gick verkligen inte! Men som tur är, så är jag inte sådär jätte pigg som jag brukar bli, men jag tror ändå att det kommer ta ett tag innan jag kommer kunna somna, så därför tänker jag gå och lägga mig nu, jag skulle vilja vara som Sara! Hon somnar på 2 minuter, (jag har tagit tid) hihih, vi kan typ ligga och snacka, sen så är det tyst i några minuter och sen ba
jag: juste vet du att...
sara: "snark"
hahaha. Gulligt värre :)
Nej men nu ska jag gå och lägga moi!
GODNATT PUSS.


BARA FÖR ATT DET INTE GICK ATT TA ETT NORMALT KORT MED MIN HUND UTAN ATT HAN SKULLE BÖRJA PUSSAS.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0