TJA, VICAN HÄR!

TJA, VICAN HÄR!
Jag har varit hemma hos Alexandra sen i fredags, 5 dagar. Det är därför jag inte har bloggat så mycket, såg även att Maja är tillbaka! jiiiho :D Nu blir det fler inlägg!

Kan berätta lite om dagarna hos Alexandra lite kortfattat.
Jag kom till henne ganska sent på fredagen. Vi gjorde väll inte så mycket.. På lördagen red vi ut, och på kvällen åkte vi till skutan för att det skulle vara någon innebandy turnering där. Så vi åkte dit, det var typ massa från Norrtälje och några från Rimbo där. Vi var med Kajsa, Olivia och Steffi typ. Det var eldshow och 2 band som var där och spelade, ena var ju helt.. aa "hårdrock hallelulja" haha, men det andra var så sjukt bra! Vi satt och lyssnade på dom as länge, och som spelade några låtar bara för oss O:) haha, Sen åkte vi hem och gick typ och la oss. Sen på Söndagen red vi också sen kommer jag inte rikitigt ihåg vad vi gjorde. På Måndagen, aa vi vaknade, gick upp och så såg vi att Rappe var hos Borak och dom ville att vi skulle gå till dom, men vi skulle rida. När vi var ute och red, så såg vi en fågel som var typ helt cp, det var jätte synd om den. Den hade typ brytit nacken eller något, så den hade typ ryck och ba snurra runt och hoppa upp o gjorde volter osv.. den kundei nte flyga. Men då tänkte vi "vi tar med oss den hem" fast först gick det inte att få tag på den, så vi ringde till Borak och frågade om han kunde komma och döda den.. fast de ville han inte. Fast tillslut fick jag tag på den, så vi började gå.. Sen kom det en traktor och då tänkte vi att vi lägger den på marken så att den blir överkörd, fast traktorn svängde in vid ett annat ställe.. men tillslut lämnade vi den där.. stackarn :/ Sen när vi hade ridit duschade vi sen så åkte vi med Borak och Rappe till skutan som några hade sagt att det skulle vara, men det slutade tydligen klockan 6. Fast det märkte vi när vi kom dit.. ^^ Så vi var ute vid skolan med några, sen drog vi ner till Pizzan och skulle kolla om det var öppet, men det var det inte. Så alla drog hem till Rappe iställlet, så var vi där tills vi skulle hem. När vi kom hem så somnade jag typ på en gång, och alex somnade runt halv 4. Tisdag (idag) så vaknade vi, gick upp och käka frukost. Sen gick vi över till Borak och Rappe ett litet tag, sen skulle alex rida ut, och jag gick med. Fågen låg inte kvar där vi lämnade den igår, den kanske flög upp i himlen.. hehe ^^
aja, sen drog vi hem till Alexandra och jag snackade med "en" och det var faktist väldigt skönt att snacka med honom om en sak men... sen käkade vi sen kollade på big brother ett litet tag, sen kom pappa och hämta mig.

Inte alls skönt att komma hem faktist.. Asso jag tycker verkligen inte om att vara hemma nu förtiden, alltid när jag har varit hos en kompis och sen när jag kommer hem är jag oftast på jätte dåligt humör, och typ stänger in mig på ett rum med datan och vill inte göra något annat.. Där hade ni svart på vad jag gjorde idag när jag kom hem O:)
Snackade lite i skype med Maja, jag säger bara en sak "akta er för en galen kille som springer runt och pankar ner sopptunnor..." HAHAHAHA,


TÄNKTE ATT JAG SKULLE VARA LIKA KOOL SOM MAJA

Just nu försöker jag få tag på Rappe.. men det går inte så bra, aja ska gå och försöka ringa igen.
SEYAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0