Måste städa... !

Heej!
Skolan: Hade först svenska, kollade på film. Sen hade vi NO, gjorde sex och samlevnadsfrågor, eller jag Alexandra och Jessica satt i ett annat rum och typ lyssnade på musik och jag höll på att somna en gång. Sen hade vi engelska. Vi hade en annan lärare, ganska skönt ;) Sen hade vi EV, jag och Alexandra skulle egentligen plugga matte först, men vi var och tejpade ihop massa papper som hon behövde till ett NO-prov. Kajsa hade rivit sönder dem.. haha ^^
När jag kom hem så la jag mig vid tv:n och somnade direkt, sen vaknade jag när det var mat och nu sitter jag här och lyssnar på musik och spelar kort med syster. Jag måste egentligen upp på rummet och städa! Har kläder på hela golvet.. Även om jag vill ha så, så måste jag städa för jag har lovat mamma att jag ska göra det innan vi åker på söndag (A) haha, aja får väll gå och göra det snart... hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0