GODNATT ÄR MITT SISTA ORD.. GODNATT!

hehehehej!
Kom hem för en stund sen från skutan, var med Alexandra, Olivia, Kajsa, Steffi och Rappe.
Hahah, en som jobba där kom in och ba "får jag bara fråga: okej att ni hare mörkt och mysigt här, men tänkte ni sitta här och grogga? Bara för att vi satt i ett rum, låst och släckt och aa, haha. Men vi ba "självklart vi gör".
Innan skutan var jag och Alexandra i Norrtälje och skulle fixa prao plats. Vi gick till massa affärer och sen skulle vi gå till Roslagens Hunddagis som vi hade ringt till förut. Vi visste inte riktigt vart det låg, bara att det låg i ett rött hus nära Lantmännen. Så vi går först och kollar lite, sen in på Lantmännen och frågar, och så går vi runt, och så kommer vi tillbaka till stället vi va på, sen gick vi in på en pizzeria och fråga, och då gick vi runt huset och typ in vi något ställe, såg ut som värsta skroten.. Där låg det i alla fall.. ! (y)
Sen käka vi på donken. Vi beställde en "team box" men 20 st chicken nuggets i. GISSA om vi var mätta efter? :) Lite kanske..
Jag rammlar snart ihop för att jag är så sjuukt trött!
GODNATT ÄR MITT SISTA ORD.. GODNATT!



KOLLA MINA ÖGON?
juste... GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0