HEJEJEJEJ

HEJEJEJEJ
Ääähm, jag är trött! Jag somnade med datan i knät.. hehe.
Skoolan har varit som vanliigt. Först hade vi Syslöjd, jag blev äntligen klar med att brodera.. Nu är det bara att "sätta fast" det på en kudde.. hehe :) Efter slöjden hade vi Idrott, vi körde dodgeball. Helt okeeej kuul. Sen hade vi Matte som suuger, jag har faktist tagit hem matte boken och ska jobba lite sen för jag ligger efter! Det kommer säkert inte bli så menmen.. Sen hade vi svenska, boken "i taket lyser stjärnor" skulle man ha läst ut till idag, men jag har typ bara läst halva boken.. heheh. Men vi hade i alla fall ett läsförståelse test på boken.. Så jag var lite orolig först, men sen sa lärarn att man fick ha boken, så då var det ju lungt. :)
Konfan: Efter skolan åkte vi till konfan vi fick semlor där! :D Jag och Maja tog tvåå, tjockisar vi ee :)

Nu ska jag fixa klart allt på datan sen gå och jobba matte.. eller vi får se om det blir nån matte för mig. Antagligen inte -.-
heejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0