Världens bästa hotell :D

Heeej, Nu sitter jag här med te och har precis kollat på världens bästa hotell. hahaha så jävla roligt ! XD
Men nu blir det "ballar av stål" och "nu blåser vi svergie" :D

Skolan idag har varit hel lugn. Är fortfarande sjuk i och försej.. Men vi har ju leva livet vecka så vi gjorde lite övningar och snackade lite fram till kl 11, sen gick vi upp till skolan och hade först engelska, sen matte. Efter skolan drog Jag Jessica och Maja till Eftis. Fast dom dissa mig.. :( hahaha. Så jag var med Rasmus och Joel istället, haha :)  Sen åkte jag hem och har legat i soffan sen dess. Känner inte för att göra någonting.. är så himla trött och har galet ont i halsen :'(

Nu avslutar jag det här inlägget med en snygg bild ;)

VÄRLDENS BÄSTA HOTELL :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0