/vicaan :D (berättar om Järvsöresan)

Hejhej.
Senare idag kanske jag och Maja ska åka till Alexandra om det går för allt. Och det kommer ju i sånna fall bli gryymt kul! Det var ett tag sen alla vi tre var :P
Snart tror jag att jag ska ut och cykla. :)


Hhahah, igår berättade jag och Maja för Buster att det var vi som satt på kranarna när vi var i Järvsö..
Nu när jag ändå kom in på det känner jag att jag kan berätta om hela resan eftersom att jag inte har gjort det än :P Jag berättar allt jag kommer iåhg i alla fall. Det kan hända att jag skriver fel på nånting.

JÄRVSÖ:
Klockan 10 på morgon på söndagen kom bussen och hämta upp oss. På bussresan dit kollade vi på film, och bara mös :) haha. Efter ca 4 timmar var vi äntligen framme vid huset vi skulle bo i. Vi gick till våra rum och packade upp våra saker osv.. Sen gick vi upp till ett annat hus där vi även åt maten. Jag och Maja skulle ju busa massa. Och då kom vi på att vi skulle sätta på dusch kranen inne i Buster och Erics rum. Sen när alla skulle gå till sina rum hör vi dom komma jätte rädda skrikande "vem fan har satt på vattnet inne hos oss" och jag och Maja ba: DEN ÄR PÅ INNE HOS OSS OCKSÅ !? :O och spelade jätte rädda. haha, sen så fort vi hade chansen sprang vi in på deras rum och satt på vatten kranen. Och dom blev livrädda, eller i alla fall Buster, han började nästan gråta! Och dom ville inte sova själva i deras rum. Sen gick vi upp till det stora huset där vi åt. Och skulle göra nån "runda" Man var två och två. Jag var med Eric. Och vi hade ett varsitt "handikapp". Jag hade bundna ögon och han hade bundna händer. Så skulle man göra lite saker i huset. Och det var väll ganska kul :) Sen gick vi och kollade på Solsidan :D Efter det gick vi och åt/fika och sen gick vi tillbaka till huset vi sov i. Och då hade jag och Maja suttit på kranen i alla rum igen, alla tjejer visste att det var vi. Det var bara Buster och Eric som inte visste. haha! Och dom blev asrädda igen, men dom började tro att det var nån av oss som satt på dom. Men sen så bastade vi och rullade i snön :D Första gången vi sprang ut i snön så "doppade" jag bara benen i snön för det var så kallt. Men andra gången rullade jag runt lite.. hehe. Sen när jag kom in såg jag att jag hade skurit mig massa på benen för det var skara på snön eller vad det heter? Sen sprang vi ut flera gånger, sen ville jag ut men dom andra ville inte, så jag satt mig rakt ner i snön, tog över massa snö på mina ben och på huvudet och bara satt där.. Efter ett tag var det inte ens kallt.. hahah :) När vi hade bastat klart så var klockan typ 12. Och så satt vi och spelade kort ett tag tills klockan 1 typ :) Sen så gick vi till våra rum och sen soov. Dan efter blev vi väckta klockan 8. Då klädde vi på oss och gick upp och åt frukost. Sen gick vi ut till bussen som skulle ta oss till skidbacken! Och alla var jätte taggade :D Det tog ca 20 min upp dit. Men det var de värt. När vi kom dit hämtade vi ut skidorna och liftkorten och alla började i en liten grön backe :D Fast sen drog dom andra till lite större backar. Men jag stannade kvar i den gröna backen ett tag för att bara vänja mig lite.. hehe ^^ Jag åkte mest med Steffi första dagen. Efter en stund tog vi också lite större backar och det var skit kul att åka skidor :D klockan 12 möttes alla vid en liten stuga och vi grillade hamburgare. Sen gick vi ut och åkte ännu mer. Vi åkte ända tills klockan 4. För då stängde liftarna. Så då gick vi till bussen. På vägen hem stannade vi vid ica och köpte massa myys. När vi kom tillbaka till huset gick vi och åt och sen gick vi och duscha och fixade i ordning oss för sen skulle Jag, Maja och Steffani döpas :D Efter det fick vi tårta. Och det var så kul, för nån frågade Majsan om det var någon annan i huset. Och då sa Majsan: Nej vi är helt själva. Sen efter en liten stund säger Majsan "Tyssta!" Och då hur vi fotsteg på övervåningen. Och alla blev livrädda. haha. Sen sitter jag och kollar på bilder på min kamera. Och helt plötsligt börjar alla skrika, och ja kollar upp och blev typ.. chockad, eller jag han inte riktigt tänka. Men när jag kollade upp såg jag gubben som stog i ingången.. Det var honom alla hade skrikit åt.. hhahahhah! Det var bara våran busschafför.. Det var han som hade gått på övervåningen.. Hhaha det var kul! :D Sen gick vi ner till huset, och så möttes vi i typ en liten "gympasal" och körde twister och massa andra lekar. Sen kollade vi på sex och samlevnad.. haha. Sen på tusen gånger bättre. Sen gick vi ut och skicka iväg en ballonglykta eller vad de heter.. :) Sen gick vi in till rummen, typ alla satt inne i mitt och Majas rum hela tiden :) Sen sov vi och nästa dag blev vi väckta klockan 8 igen, och då gick vi upp o fixade oss, packade ihop alla våra saker la packningen i bussen, gick och åt frukost, sen hoppa in i bussen mot backen :D Så åkte vi massa och hade skiitkul! Sen möttes vi kl 12 och åt lunch. Efter åkte vi ännu mer. Det var några småkillar som åkte med buster och efter oss hela tiden, en gång försökte vi dra ifårn dom.. haha !  Sen klockan 4 gick vi och åt mat på resturangen där. Alla hade kommit dit utan Buster.. hahah han hade åkt vilse, han var inte ens i backen, han var borta vid nån väg. Men sen stannade han en bil och frågade om dom kunde skjussa honom till backen. hhaha, :)
När vi hade ätit så gick vi på bussen, gjorde oss bekväma.. haha och satt på filmen "dumma mig" jag tyckte inte den var så jätte bra, eller jag somnade typ efter halva. Och så sov jag ett tag. Sen vaknade jag och gick längst bak och la mig och lyssnade på musik. Sen snackade jag med Rappe ett tag och sen somnade jag. Sen när jag vaknade så låg kajsa och andvände mina ben som kudde, så då kunde jag inte gå där i från. Så jag låg kvar och somnade om igen. Sen när jag vaknade var det typ nån timma kvar tills vi var hemma. Och då sov Maja, men sen när hon vaknade kom hon bak till mig och då tog vi fram coolan! Båda vi var as kissnödiga.. haha och vi drack tip en halv liter coola i alla fall, och vi satt typ och var helt galna där bak, hahah XD hemresan var typ roligast XD haha, men sen var vi framme, kändes ganska tråkigt att resan var slut.. :'(



DET BLEV ETT VÄLDIGT LÅNGT INLÄGG.. INTE MÅNGA SOM KOMMER ORKA LÄSA ANTAR JAG. MENMEN ^^
NU SKA JAG DRAA, HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Hahhha Buster är Ägd xDD

2011-03-26 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0