18års KALAAAAAS :D

Hellllu allehopaa!
Igår åkte jag och Alexandra till marknadsaftonen i Norrtälje. Först var vi på donken, sen gick vi och kolla på när NGF hade sin uppvisning. Vi va med Kajsa E, Steffi och Malin ;) Sen gick vi ner till U-huset där swingfly skulle uppträda. Men han skulle typ göra de kl 12.. Dom andra åkte hem och jag och alex lyssnade på några andra band som spela, sen gick vi upp till flygfyren och sen ner igen. Sem gick vi in, skulle till toan. Och då stog han där :P haha. Men sen drog vi hem. Orkade inte va kvar.. :P Jag sov hos alex och idag kom jag hem typ 10-11 :P

Pierre fyller 18 på tisdag så idag kommer massa hit. kanske Alva kommer :D saknar henne massor!
Men nu ska jag gå och byta om och så.. För dom kommer klockn 3 ;)
Hare super!


BJUDER STORT! :)
så här fina var vi igår... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN BAJS INTE OKEEEEEEEJ

2011-05-28 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0