Äntligen.. :)

Hejhej :) Äntligen funkar blogg.se som vanligt igen.. :)
Vädret är UNDERBART! Fast det skulle tydligen regna lite imorn och på fredag.. :O Men lite regn är bra.. :)
Idag har jag varit i skolan. Har haft syslöjd, men var galet trött så orkade inte göra så mycket (A) Sen hade vi jumpa, vi var ute och körde brännboll. Har inte kört det på ett braaa tag, så jag kunde knappast träffa bollen (A) hehe. Efter det hade vi matte prov. Och det var hur lätt som helst! Även om jag nästan inte jobbat något i matteboken så kände jag mig väldigt säker :P Sen hade vi svenska och jag och Alexandra jobbade hela lektionen.. vi är stolta..! :)
På lunchrasten gick jag och Alex ner till sjön och tänkte bada fast vi la oss och sola i stället. :)
När jag kom hem så la jag mig ute i solen på en gång. Sen somnade jag och vaknade vid halv 5. Då käkade jag sen åkte Jag, pappa, Sonja och hundarna till Largen. Jag tänkte inte bada först men sen så gick jag ut en bit i vattnet och simmade tillbaka. Sen låg jag i vattnet minst en kvart.. Bara låg där, och det var inte direkt varmt. Men det var as skönt! ;) hehe. Jag laddar upp en video snart från när jag och Alexandra badade igår ;) Kanske nån annan video också.. vi får se :)
HARE BRA.! :D


hihihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0