Dansande galning.. hehe

Som dom flesta såg imorse snöade det.. Dom som inte såg det ute såg det antagligen på facebook ;) ha-ha.
Jag blev i alla fall jätte sur imorse när jag såg att det snöade.. Varför liksom? Är det inte sommarn som ska vara påväg nu? :S f.ö.r.v.i.r.r.a.d hehe nejdå.. men nu ska jag sluta skriva om den jävla snön.. :)
Idag var det ju skola.. orkar inte skriva om den för den var lika tråkig som alla andra dagar.. Fast i och försej var det kul på hemkunskapen med Maja och Jessica. Vi gjorde piroger ;) Sen på engelskan med Maja och Hampus.. hahahah x)
Nu är jag hemma och har nyss gjort banan milkshake. Med daim oboy. Ohfyfan vad gott! Kunde inte sluta dricka när jag väl börjat.. hehe. Sen har jag dansat runt som en galning och min syster kolla på mig som om jag är helt dum i huvet ;) Men jag vet att hon tycker jag dansar galet snyggt! ;D he-he.
Men nu ska jag dansa vidare så höööres vi ;) PUSSHEJ PÅ DIN RUMPPASTEJ... :S


HEHEHEHE MUUMS FILLIBAAAABA
(jag mår bra) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0