GODMORGON BLOGGEN!

GODMORGON BLOGGEN!
Bloggningen går inte så bra nu.. Har ingen ork längre. Ligger och snackar i telefon hela dagarna/kvällarna så jag somnar jätte sent. Inte bra.. ^^ Men det kommer nog inte bli så mycket bloggning nu på några dagar, för jag måste verkligen plugga! (A) Men några inlägg kommer det att komma!
Nu har jag nyss vaknat och klätt på mig. Ska nog göra te nu.. Har jätte ont i halsen :( Har nog pratat i telefon för mycket.. haha nejdå :)
Efter skolan så ska jag till sjukgymnasten. Sen ska jag in på Wiillys en snabbis för där ska min sötnos Ofelia praoa.. :D Men nu ska jag draa :) Ha en super bra dag.. :D


Där var man blond ja.. :P

/VVV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0