Godmorgon! eller säger man kanske godkväll.. :)

Vaknade typ 8a ^^ Har sovit typ 3 timmar nu. Och det är inte bra alls. Eftersom att då somnar jag för sent och kommer inte upp på morgonen.. :) Fast idag gör det ju i och försig inget för att jag kommer ändå bli tvungen att ligga och läsa en engelskabok hela kvällen.. Jag har knappast börjat läsa i den och imorn ska vi snacka om den. Vi hade ett oförberätt prov på boken i tisdags.. Det gick ju inte alls.. :)
Jag har inte bloggat så mycket nu eftersom att vi har haft mycket prov och sånt.. Så jag har inte haft tid eller ork. Och nu är jag så trött att jag knapppast orkar skriva här.. Dagen har varit helt okej. I Skolan hade vi först syslöjd, jag håller fortfarande på med ett broderi som vi började med efter jullovet tror jag ^^ Men snart är det klart :D Wie.. Sen hade vi gympa, vi körde brännboll. Fast olivia sköt och jag sprang. Tennisbollen vi hade var helt sönder.. Så vi slutade köra efter ett tag och gick in istället. Inne gjorde vi lite vad vi ville. Sen hade vi Matte och våran matte lärare är i Polen, så vi hade vikarie och fick göra typ vad vi ville. Jag och Jessica spelade kort med Först Håkan, sen steffi och Linn :P Sen hade vi SV. Vi håller på att skriva en Rapport om islam -.-' Men jag Jessica, Håkan och Tobias satt i klassrummet och alla andra och läraren satt nere i datasalen. Kan säga att vi jobbade inte så mycket.. Vi hade mycket roligare än så.. hahah!
Det här inlägget tog mig ungefär en halv timma att göra... :)
Men nu ska jag snaaart logga ut och lägga mig och läsa. Godnatttttt :)

BILDER FRÅN IDAG :D



SöTA TJEEJOOR

HÄR HAR VI NÅGRA RIKTIGA SNYGGIGAAR ;)



/ VICANNN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0