Godnatt :)

Heej :)
Imorse hade jag jätte ont i ryggen så jag gick upp och tog en alvedon sen gick jag och la mig igen ^^ Fast jag gick upp sen och tog halv 11 bussen till skolan :P När jag kom dit hade vi NO-prov. Det gick inte så jätte bra.. Sen hade vi engelska, vi hade ett oförberätt prov på en bok vi läser.. som jag hade glömt läsa O:) Sen hade vi Matte, och sen slutade vi. Jag skulle egentligen till sjukgymnasten idag, men så blev det inte. Istället har jag varit hemma, kollat på tv och soovit.. Och jag måste gå och sova nu för annars kommer jag inte upp imorgon... orkaaa. Vill ha sommarlov nu! Eller helg skulle faktist räcka i det här fallet.. Aja Godnatt på er ! :)
En fin bild på mig, trött och sliiten. :D /vicannnn'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0