Har inte bloggat på ett tag pga...

Hejhej, Har inte bloggat på ett tag pga att inläggen inte har publicerats.. Blogg.se höll ju på att fixa om. Men nu tror jag det ska funka :)
Idag har jag varit i skolan. På språket satt jag och Alexandra ute, sen gick vi ner till sjön och la oss på bryggan. Schteeek. hehe. Efter skolan åkte jag och Jessica med Alex hem, vi drog ner och badade. Det var assköönt! ;) Sen rodde vi ut med båten. Sen gick vi tillbaka till Alexandra, åt, hoppa studsmatta och plugga lite matte eftersom att vi har prov imorn :) Jag kom hem runt 9 och nu har jag precis duschat.
Blev bara ett snabbt inlägg nu för att jag tänker faktist gå och sova nu. Är galet trött.
GODNATT :)
/vicann


GLASS :D

Jessica och Alexandra.

HA-HA

Alexandra Jag och Jessica åkte till andra sidan. Sen tog Alex båten och lämnade oss där.. :) Hahah. vi fick simma tillbaka... nejdå, vi beställde "taxi"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0