Helgen ;)

Hellu. :)
I fredags åkte jag ju till en kompis. Var med han och hans kompis ett liten tag, sen gick hans kompis och vi typ kolla film och åkte ner till berga centrum en snabbis och fixa en sak. När jag skulle hem hade mitt busskort slutat gälla ^^ Så jag sov i berga :P Dan efter kom mamma och pappa och hämta mig och vi åkte och handla. Vi köpte huuur mycket godis som helst ^^ tjockisar. När jag kom hem så grillade vi och hade de super mysigt. :) På kvällen kollade jag en snabbis på Eurovision Song contest och fixade med massa bilder.. Har verkligen för mycke bilder..t! Måste ta och rensa nån dag! :P
Idag (söndag) Så har jag inte gjort något speciellt alls.. Jag har typ sovit hela dagen.. Det har ju regnat och allt :/
Det var i alla fall min helg.. Glöm inte ställa massa frågot till oss :)


Jessicaas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0