Om Valborg med Maja ;)

HEJ HALLÅ! :)
Valborg spenderades hos Majsen. :)
Jag cyklade dit kl 5 och då grillade vi massa kooorv ;) mums. Sen var vi vid deras brasa en stund, sen ungefär kl 8 cyklade vi upp till brasan vid stallet. Det var typ inga roliga folk där :P Sen när alla hade dragit där i från så var vi kvar ett litet tag med Simon och Håkan.. ha-ha ^^ Sen cyklade vi hem och kollade på film. Först kollade vi på flickan som lekte med elden. Den var granska bra, sen kollade vi på beck. :) Efter det var vi inne på chattroulette och skrämde massa folk.. hahahaha!
Klockan 6 på morgonen gick vi och fixade frukost och så cyklade vi upp till Malmen och hade det mysigt. Fast det var ganska kallt. :P Vi cyklade hem runt 8/halv 9 kanske. Så skulle vi kolla på film, och vi skulle inte sova. Fast båda somnade på driekten.. ^^ Sen vaknade vi runt 4-5 och då gick vi upp och käkade tacos, sen ut till studsmattan och hoppade ett tag. Sen cyklade jag hem och nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag nog sooova... :)
Fast nu kom jag på att vi har ingen skola imorn.. :D Hur sköönt?
Aja. Det var våran valborg. Nu ska jag dra så höres vi imoorgon :)


I morse. HUR MYS? :)
/VICANN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0