Sooovit.. ^^

Heeeej :) Har sovit idag igen :O Går inte att motstå sängen när man kommer hem från en trååkig skoldag! Skolan idag har suuugit! På morgonen så var jag så trött, så jag orkade inte jobba på svenskan eller engelskan. På NOn var det någon som drog i nöd duschen ^^ Så en bit av lektionen gick bort. Och restan kollade vi på nån film. Sen hade vi EA. Då låg jag ute och läste.
Imorgon ska jag Antagligen vara med Sara ;) Trevligt värre!
Nu ska jag typ sitta vid datan ett tag, sen gå och ducha. Sen antar jag att jag får lägga mig och läsa i engelskaboooken... -.- Aja, heejdå.

När jag kom hem idag gjorde jag jordgubbsmilkshaake, och det var inte lite gott :O


/ VICANNN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0