Toorsdaag :)

HELLLUUU BAABES. !
Idag är det toorsdag och jag är på gaaalet bra humöör! :D Tyvärr kan jag inte säga varför. :)
Idag har jag varit i skolan, vi har haft svenska redovisning och det gick bra. Sen har jag haft SO-prov. Och det gick också bra :) På matte provet jag gjorde igår fick jag 19/20 (Y) Sen har vi NO och Matte prov på B-delen på måndag :P Och imorgon är vi lediiiiga. Så jävla sköönt!! ;) Och imorn så ska jag åka och träffa LARSGÖRAN :) Trevligt värre! Efter skolan idag var jag hos tandläkarn, och jag har inga håål ;) hehe. Sen när jag kom hem. Typ kvart i 6 så la jag mig i sången och dog lite.. Hade så jävla ont i ryggen så jag kunde inte ens gå upp och äta.. Efter ett tag somnade jag och så vaknade jag för en liten stund sen. Och jag drömde VÄRLDENS ROLIGASTE/KONSTIGASTE DRÖM.. hahaha asso seriööst! Heelsjukt... XD omgomgomg .... :)
Jag är på konstiigt humöör nu och vill göra nåt kul.. fast jag kan inte göra så mycket eftersom att jag knappt kan röra mig.. Livet är hårt ibland! Jag ska skaffa mig en personlig masör.. Går ju iof hos sjukgymnasten och får massage osv.. Men det är bara typ nån gång i månaden och känner att jag behöver mer än så :O
Aja.. det får väll ta och fixas eller.. `? ;)
Nu är det Melodifestivalen.. Och Eric Saade sjöng nyss.. Tror inte han kommer gå långt asso :O
Aja, nu ska jag gå och fixa lite grejer. Sen kommer jag nog tillbaks till datan ;)
HEEEEEJDDÅÅÅ ;)



/vicannnnnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0